En bra dag!

Nu är det äntligen klart att vi fick projektet som vi har jobbat så hårt på att få det senaste halvåret. Det betyder att mitt pendlande är över (för denna gång i varje fall) och jag kommer snart att jobba heltid på hemorten. Byter samtidigt också jobb och förväntar mig därigenom en lönehöjning under våren...

Samma dag blev också min fru klar med sina studier då opponeringen gick riktigt bra. Några småsaker att ändra bara innan inlämning. Nu skall hon bara hitta ett jobb också men det ser ganska bra ut och i väntan på det så får hon A-kassa så försörjningen är tryggad ett tag framöver. Hon kan behöva lite tid för att "landa" också...

En bra dag som sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0