Sedan sist så har det hänt...

... en del på jobbplanet. Jag är nu tre dagar per vecka på hemorten och kommer så att förbli under hösten då jag har gått in och tagit över efter en tjej som nu går hem pga bebisleverans. Jag har också fått en ersättare på mitt ordinarie jobb som jag skall lära upp på de återstående två dagarna per vecka eftersom jag fortfarande har ansvaret även där. Allt sammataget så betyder detta således långa arbetsdagar på två olika arbetsplatser men det kommer att bli bättre framöver allteftersom min efterträdare kommer in i arbetet och jag själv kommer in i mitt nya.

Jobbet på hemorten blir dessutom förhoppningsvis permanent på fulltid då vi väntar oss ett positivt svar på den offert till vår kund där som vi skall lämna över i nästa vecka. Så det är jobbigt just nu men blir nog bättre framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0