Positiva nyheter!

Blev idag uppringd av min gamla chef (som nu är min chefs chef), han hade glada nyheter att komma med. Jag har ju tidigare nämnt att det äskas nya tjänster inom vår organisation, både där jag är placerad nu och på min gamla "hemmaplan". Det verkar nu som om det är saker på gång åt det hållet.

Allra helst vill jag ju hem igen så att man slipper pendla och en av tre äskade tjänster där har godkänts. Detta visste jag sedan tidigare och även vem som skall göra det jobbet. Den goda nyheten var dock att nummer två var på gång nu. Det handlar om minst 12 månaders arbete, svar till oss väntas inom två veckor och arbetet behöver köras igång omedelbart därefter. Jag är påtänkt för detta! Och det bästa är att jag bara blir utlånad "hem" igen så att man har kvar jobbet jag redan har ifall det inte blir mer på hemmaplan.

Målet är dock att vi skall växa där igen och att jag skall flyttas över när så har skett. Fick även en hint om att jag och en till förväntades leda det kontoret vad det lider. Inte illa för en som är delsjukskriven om jag får vara så ofin att skryta lite. ;-)

Glad idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0