Denna arbetsveckan...

... startade ganska illa. Stod först jag still nästan en timme i bilkö på väg till jobbet, vet inte varför. Sedan tog spolarvätskan slut så att jag nästan inte såg var jag körde. När jag väl kom fram till jobbet fanns det inga parkeringar lediga så jag fick åka runt tills någon åkte iväg. När jag sedan skulle åka hade någon parkerat så nära att jag tvingades gå in på andra sidan och krypa över till förarsidan. Åkte på eftermiddagen till en av kundens fabriker för att följa en provbyggnation. De låg efter tidsschemat så man hann i princip bara starta innan man gick hem för dagen. Imorgon bitti skall jag därför vara på plats igen redan klockan sju för att se resten. Hu, vad tidigt! Hoppas resten av morgondagen blir bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0