Har ägnat dagen åt att...

... reta mig på Belgare och att reta upp desamma. Vi har ett problem på fabriken där och jag har hittat på två lösningar, en korttids- och en långtidslösning. Långtidslösningen kommer i produktion om några veckor och fram tills dess så vill vi ha in en annan lösning som betyder en viss handpåläggning av montörerna. Belgarna vägrar dock införa denna med hänvisning till ergonomi och tid. Det spelar ingen roll att jag själv och andra på utvecklingsavdelningen inte finner detta det minsta jobbigt att fixa till. Av någon anledning så har Belgarna bestämt sig för att inte införa min ändring oavsett vad vi säger. Jag tror att de helt enkelt missuppfattade det hela från början men att när det gick upp för dem vad det egentligen handlar inte anser sig kunna backa, det har tydligen blivit prestige att inte ge med sig...

Vad gör man när man sitter i ett annat land och trots övertygande sakargument inte får gehör?

Är så dj-a trött på dem ibland (som nu då...). Men nu när man har fått spy ur sig lite galla här så känns det lite bättre. Självläkande genom bloggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0