Gjorde sista arbetsdagen...

...inför jul idag. Skall vara ledig till efter nyår och det kommer att bli hur skönt som helst att få vara hemma. Slippa att gå upp 05:15 och sitta i bilkö till jobbet. Jippie!

Sista arbetsdagen innan ledigheten ägnades åt att packa ihop mina prylar på arbetsplatsen då vi byter kontor under julledigheten. Den stora flyttkarusellen har dragit igång och vi skall först flytta till ett tillfälligt kontor för ungefär en månad tid innan vi återigen skall flytta. Då är det dock bara en våning, nu flyttar vi mellan två hus. Man kommer dock att leva lite i "kappsäck" under tiden på det tillfälliga kontoret då man inte kommer att packa upp allt där.

Nu hade vi suttit på samma plats i över två år men vi borde kanske flytta lite oftare så att man tvingas rensa ut lite skit. Fick tyvärr lite tidsnöd idag och packade därför ner en massa prylar som jag kanske inte behöver. Fick ihop åtta stora och välfyllda flyttkartonger så jag får nog försöka sortera lite bättre när jag väl packar upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0