Sitter på jobbet...

... och undrar vad jag gör här egentligen. Det är knappt någon här och jag vet inte riktigt vad jag skall ta tag i så jag sitter mest och går igenom de olästa mail som har samlats upp under min sex veckors semester/pappaledighet. Det är i och för sig en syssla som måste göras men när man har 475 stycken att beta av känns det lite jobbigt. Har nu, efter två och en halv dag, 247 stycken riktiga mail kvar efter att ha rensat bort allt som inte berör mig eller är autogenererat.

Dessa 275 mail innehåller med stor sannorlikhet saker jag måste ta tag i men var är orken? Jag vill bara åka hem igen och till råga på allt så lyser solen nu också...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag lider med dig!

Makens inkorg brukar se ut så där och jag ser hur han blir frusterad innan allt skitpost är utrensad och dom resterande fått prioritet.

2009-08-06 @ 20:58:35
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0