Jag är riktigt less...

... på mitt jobb just nu. Om två veckor har jag varit anställd av samma arbetsgivare i nio år. Inte på samma ställe och med samma arbetsuppgifter hela denna tid men inom samma område hela tiden och har trivts ganska bra.

Nu är det dock så mycket som är nytt och som förväntas av en samtidigt som vi drar ner på personal så jag orkar inte engagera mig så som jag borde. Satte mig nyss och surfade efter ett nytt jobb och tro det eller ej men jag hittade faktiskt ett på en gång som jag tror jag kan tänka mig. Det är dessutom i min hemstad så jag skulle inte behöva pendla! Nu är bara frågan, skulle man passa som lärare? Har ingen utbildning för det men väl för det ämne som skall läras ut och det stod inget om något krav på den pedagogiska sidan. Får kolla på detta ikväll, det var fortfarande en vecka kvar på ansökningstiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0