Kikar in och kollar till bloggen...

... och jag ser av statistiken att den ses av i snitt 4 olika personer om dagen. I huvudsak av personer från Sverige men även från utlandet då och då, någon i Peking kollade den tex för en vecka sedan. Tre inlägg på 15 månader inklusive detta, som handlar om kanske dags att släcka bloggen för gott? Samtidigt som jag inte har något behov av att skriva så känns det vemodigt att radera allt... Ni som, trots brist på nya inlägg, på något sätt lyckas hitta hit, hur hamnade ni här? Antar att mertalet googlade "Sanningen"?
 
För de av er som inte hamnar här av en slump (och er andra) kan jag när jag ändå är här passa på att rapportera att jag och familjen mår bra och att livet går sin lilla gång. Inga sensationer i sikte men några små förändringar är ändå på gång... Kommer efter påsk att byta jobb men fortfarande inom samma företag. Jag skall bli "Senior Engineer" och fungera som mentor/utbildare åt våra nyanställda och konsulter samt vara tillgänglig för att snabbt sätta upp och leda speciella "task force-grupper" när det händer något extraordinärt (tex att något oväntat händer i produktion eller hos kund). Jag får frihet att utforma mitt eget arbete och min arbetsbeskrivning innehåller bara stolpar över huvuduppgifterna. Spännande... Jag skall nu under vårterminen också läsa en halvfartskurs i Arbetsrätt på högskolan hemmavid. Det är några år sedan man satt på skolbänken sist men det skall bli riktigt roligt att slippa pendla till jobbet någon dag i veckan och istället gnugga geniknölarna lite.
 
Oj, det blev visst lite skrivet i alla fall... Får se när andan faller på nästa gång. Tills dess, ha det bra och Glad Påsk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0