Sanningen avslöjad!

Nyss hemkommen från årets älgjakt i Norrland kan jag konstatera att Sanningen är avslöjad. Trodde verkligen aldrig att det skulle ske med tanke på att jag tex aldrig använder mig av en persons namn i bloggen om jag skriver om något som hänt dem (eller mig) och jag anger inte ens min hemort.

Trots detta blev jag alltså avslöjad! Hur? Jag beskrev tydligen platsen där vi jagar lite för bra och dök därför upp vid en Googling som en i jaktlaget gjorde. Han berättade detta för mig vid ett lämpligt tillfälle när vi var ensamma. Tydligen vet ytterligare två personer i jaktlaget detta men jag är tacksam att det inte togs upp inför alla. Jag har när jag skriver detta ännu inte gått tillbaka för att se exakt vad det var jag skrev men allt är ju ändå Sanningen här så egentligen är det ointressant att kolla upp. Nu för tiden är jag ju inte heller så värst aktiv här på bloggen med personliga detaljer och med tanke på att de som känner till mig och bloggen finns i andra delar av landet så gör det mig inget att jag är avslöjad. Hade det varit någon i min omedelbara närhet som gjort det hade jag nog plockat bort den från nätet ganska kvickt.

Ni får mer än gärna läsa min blogg, jag skriver ju trots allt eftersom jag hoppas att någon läser det, men ni som vet vem jag är var snälla och håll denna bloggs existens och vem som står bakom den för er själva. Om någon mer skulle upptäcka det är jag tacksam om ni diskret ger er tillkänna så som skedde i detta fall.

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0