Sitter i Belgien...

... på en fabrik och väntar på att produktionen skall behaga komma så långt att det blir intressant för min del. Tråkigt som bara den och jag vill bara åka till hotellet för satt sova, det blev nämligen ingenting av det inatt.

Kom till hotellet först tjugo över tio på kvällen och när jag fått mitt rum och ringt hem så kastade jag mig ut på stan för att försöka hitta något att äta. Kom in på en resturang klockan 22:45 och frågade desperat om köket var stängt. Servitrisen stirrade på mig och sade att jag bara kunde få spagetti så här sent. Jag accepterade och 22:55 fick jag min mat samtidigt som man mottade ut några nyanlända personer pga av att man just hade stängt. Jag var nu ensam kund kvar och det var inte kul att behöva dra i sig skållhet mat på nolltid. Men en kvart senare var jag proppmätt och hade sköljt ner det hela med en Duvel (himelskt god och stark på Belgiskt vis). Gick tillbaka till hotellet, gjorde mig i ordning för att sova och lade mig. Hur trött som helst var jag men somnade det gjorde jag naturligtvis inte. Gå och lägga sig vid midnatt proppmätt och en riktigt stark öl på det var inte någon bra idé.

Hade trots allt lite tur och kunde dra mig fram till 8-snåret då jag inte behövde vara på plats förrän vid 10 idag. Men nu är det som sagt riktigt segt och arbetet (med att se på när andra arbetar...) skall strax börja. Huhh!


Dryckesvalet igår kväll:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0