Var på återbesök...

... hos doktorn idag, tiden bokades redan när jag fick min sjukskrivning för sju veckor sedan. Deltidssjukskrivningen jag då fick går ut på måndag men då jag förvisso mår bättre men ännu inte sover bra så blev ordern från doktorn ytterligare fyra veckors 25%-ig sjukskrivning. Jag fick även en ny sorts sömntablett som jag tydligen skall prova med viss försiktighet då den finns kvar i kroppen på ett helt annat sätt än de insomningstabletter jag haft tidigare. Att gå upp tidigt på morgonen och köra bil till jobbet är inte lämpligt så jag provar väl imorgon kväll när man inte skall upp dagen efter.

Hoppas nu att sjukskrivningen inte sätter käppar i hjulet för min eventuella utlåning till hemorten. Då friskskriver jag mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0