Hemma idag då jag har...

... inarbetad tid att ta ut. Sov i natt riktigt gott för första gången på länge och mår därför som en prins (hur vet man att de mår så bra förresten?). Såg det direkt i mina egna ögon på morgonen när jag kollade mig själv i badrumsspegeln. Vanligtvis brukar det vara ett par halvöppna, trötta och rödsprängda ögon som tittar tillbaka i spegeln men idag var det ett par vita och pigga där istället. :)

Igår kväll struntade jag i att ta de nya sömntabletterna och återgick till insomningstablett. Har nu använt "vanlig" sömntablett i några dagar och jag tycker inte att det fungerar speciellt bra. Första gången jag tog dem somnade jag förvisso men gångerna därefter tycker jag att de fungerade dåligt plus att jag vart helt groggy dagen efter och om man då skall köra bil till jobbet så fattar vem som helst att det inte funkar. Det positiva är dock att jag har haft ett uppehåll med insomningstabletterna och att den tillvänjning som har skett då jag har tagit dem ett tag avtar och de verkar således funka igen.

Nu skall jag ta tillfället i akt och se till att få gjort lite nytta här hemma när jag ändå är ledig och mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0