Skall på Depeche Mode i morgon!

Har ordnat så att jag blir hämtad hemma på morgonen för samåkningen till jobbet. Sedan blir jag upphämtad på jobbet på kvällen av kompisarna, raka vägen till Scandinavium, middag på en närbelägen restaurang och sedan konserten.

Enda negativa är att jag känner mig lite som en dålig pappa då sonen fyller tre imorgon och jag inte kommer att vara hemma. Vi firade dock honom igår med hela släkten så det går nog ingen nöd på honom. Ett lite sting i hjärtat ger det dock...

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

AVUNDSJUK!!

Min gamla lärare ska också på konserten och jag vill så gärna, men jag har så nyligen kommit ut i Arbetslivet att jag inte lärt mig ännu att det är okej att ta ledigt för att unna sig något.

2010-01-26 @ 03:32:39
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0