Mer sömn...

... vill jag ha men verkar inte få det. Inatt sov jag inget igen och till råga på allt så fick jag jobba över. På fredag kväll...

Ringde faktiskt till min vårdcentral idag, så här som jag har det nu kan man bara inte ha det. Vet inte riktigt vad doktorn skall kunna göra mer än att skriva ut mediciner men jag var tvungen att göra något nu.

Fick en tid om knappt två veckor och ett recept på insomningstabletter som skall räcka tills dess. Problemet är ju bara att jag inte kan ta dem hur som helst då jag skall köra långt till jobbet. Fram på natten när man inte kan somna är det för sent att ta något då man kommer att vara helt borta några timmar. Får nog planera in min sömn bättre och gå till sängs lite tidigare så att tröttheten hinner släppa innan man skall iväg. Tråkigt att den enda lilla fritid man har skall försvinna. Det är ju då jag tex skriver här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0