Inget kul att rapportera,...

... därav det dåliga bloggandet. Är ju igång och jobbar igen men och som vanligt så är det bara att kliva på övertidsarbetet när man har varit borta, slår aldrig fel. Dessutom så är jag fortfarande förkyld om än inte mer än att man släpar sig till jobbet där man överlever dagen med hjälp av nässpray och Panodil. Hade man fått välja själv hade jag stannat hemma...

En annan orsak till att det är allmänt tungt är att jag är inne i en period av dålig nattsömn. Sover inte mer än någon timme per natt då jag inte kan somna in. Jag har tillgång till insomningstabletter men de kan jag inte ta då jag skall upp tidigt och köra till jobbet, skulle vara totalt livsfarligt. Det är inte speciellt säkert nu heller men det går ganska bra då jag har någon med i bilen som man kan prata med. Man får helt enkelt hålla igång konversationen så att man inte somnar. Det här med sömnen (eller bristen på den) är förmodligen en starkt bidragande orsak till att jag inte verkar bli frisk någon gång. I normala fall räcker det ju med två dagar i sängen så är man fit for fight igen...

Imorgon skall jag dock inte upp så tidigt som vanligt. Sonen är sjuk och jag måste vara hemma för att ta hand om honom eftersom sambon har introduktion på nya terminen på högskolan då. Skall bli ganska gott!

Nej, dax att försöka sova. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0