Resan till Svenska Rallyt...

... avlöpte på bästa sätt. Alla var jättenöjda och jag har fått många tack idag, båda personligen och via mail. Det är alltid skoj att få lite cred för allt jobb man har lagt ned.

Det fanns mängder med saker som hade kunnat gå fel men med lite tur och skicklighet så hann vi med vårt hårt pressade tidsschema, i princip låg vi på minuten hela dagen. Vädret var också helt kanon med gnistrande solsken hela dagen och stjärnklart på kvällssträckan i Hagfors.

Det var en riktigt lång dag men den kändes aldrig jobbig utan det blev bara bättre och bättre stämning. Lite jobbigt var det dock dagen efter. Jag drack inte så värst mycket själv men med tanke på att vi höll igång från före elva på dagen tills midnatt så blev det ändå en försvarlig mängd alkohol totalt sett. Dumt nog så drack jag också bara alkohohaltiga drycker eller kaffe under hela resan. Jag får nog skylla söndagens illamående på detta...

Appropå försvarlig mängd med alkohol så var vi var 36 personer med på resan och alla drack inte men vi lyckades ändå med konststycket att få i oss hela 14 lock med starköl (halvlitrar) och fyra flaskor snaps. Hela bussen var full med tomburkar... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0