Var ledig idag...

... och passade på att slå två flugor i en smäll. Köpte ventilationshuvar till husvagnstaket och åkte motorcykel dit. 

Jag hade tidigare i vinter sönder en ventil på husvagnens tak. Det satt naturligtvis en ventilationshuv precis där jag satte första spadtaget för att skotta av taket och resultat blev ett hål. Fick laga det provisoriskt med plastpåsar och vedklampar som tyngder.

I morgon skall vi ta hem husvagnen för att kunna greja med den under påsk. Byte av ventilationshuvar är då först på programmet (byter alla när jag ändå håller på).

Inköpet av nämnda huvar innebar samtidigt att jag kunde företa årets premiärtur med motorcykeln. 11 mil blev det till slut efter att ha åkt bort mig i Ljungskiletrakten. Kallt var det och det regnade en liten stund men vad gör väl det när man har så kul. Älskar verkligen att köra MC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0