MC'n blev inte besiktad...

... idag så som planerat. När jag kom dit så ville inte bokningssystemet ta emot min anmälan. Jag fick istället en uppmaning om att boka ny tid på nätet. På en ljusskylt på bilprovningens yttervägg rullade ett meddelande om att det var risk för förseningar pga sjukdom. Jag fick åka hem i oförättat ärende.

Väl hemma så gick jag in på deras hemsida för att boka en ny tid då jag ser att jag redan har en tid... nästa vecka! Jag har alltså åkt dit en vecka för tidigt... Jag skall besikta sambons bil samma dag nästa vecka och har antecknat fel datum för när jag bokade in MC'n.

jag skulle ju besikta bilen också så jag kollade för säkerhets skull den bokade tiden innan jag åkte iväg med den. Bilen gick förresten igenom utan anmärkningar så det var ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0