Husvagnsmekandet fortsätter...

... och jag har nu fått gasolkylskåpet att fungera normalt igen, det tände tidigare i princip oavbrutet. Nu skall jag bara byta ut toppdelen på kylskåpets "skorsten" till ett T-rör som skall hindra att lågan blåser ut när man kör. Tydligen skall det dra luft igenom övre delen på T:et när man möter en långtradare istället för genom skortenen vilket släcker lågan.

Sambon är snart klar med gardinerna också så det är riktigt snyggt i vagnen. Det som återstår sedan är att fixa en hylla till vår nyinköpta micro så att den får plats ovan TV:n. Skall bara ha tag i ett lämpligt hyllmaterial. Vill ha ekfärg då det funkar bra med övriga inredningen och jag får se om jag får tag i folierat, fanerat eller massivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0