November är den klart...

... sämsta månaden att pendla i. Det bara regnar och är mörkt...

Idag höll jag på att somna när jag for hem. Jag var riktigt trött och uttråkad och inte fanns det något att lyssna på på radion heller. Vad är det för trams man sänder på P3 på fredagseftermiddagarna? Programmet "Avdelningen för framtida produktioner" är förmodligen menat som ett humorprogram men man drar inte ens på munnen en enda gång. Sån skit! Och inte är det bättre på de andra kanalerna heller...

Nu är man varje fall hemma och kan slappa i soffan efter att barnen har lagt sig. Blir nog sängen tidigt då jag fortfarande inte mår helt bra. Halsen är inte bra alls och jag äter fortfarande någon Panodil då och då när man känner att tempen är på väg upp. Helgen får gå i kurerandets tecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0