Köpte de första...

... julklapparna till barnen idag. Tyckte att det var lika bra att komma igång så att det inte blir panik på slutet. Ett par helger framöver är det dessutom risk för att jag kommer att vara bortrest med jobbet så då lär det inte bli något handlat.

Tycker inte om julhysterin och har sedan tidigare förhandlat bort alla julklappar utom de till barnen. Det är för deras skull man firar jul anser jag. Trots att vi bara skall handla till dem är det ett bekymmer varje år att komma på bra saker och få handlat dem. Förhoppningsvis går det lite lättare i år när vi har startat tidigt...

Kommentarer
Postat av: Malin - RocknRoll

så tänker jag varje år, blir dock aldrig så.. men jag har köpt en julklapp iaf :D

2009-11-21 @ 20:53:35
URL: http://bestofberger.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund på min blondinblogg, ta chansen och fråga vad som helst ;)

2009-11-21 @ 21:42:59
URL: http://blondinmemsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0