Höll på att somna på väg till jobbet i morse!

Fick stanna två gånger för att lägga ner sätet och blunda en stund på en bilresa som skall ta en timma och tjugo minuter. Kom inte till jobbet förrän vid niotiden...

Somnade inte igår kväll, vet inte varför men jag är inne i någon form av stim just nu. Ibland är det så här och jag vet ju att det har med jobbet att göra men inte vad jag skall göra för att bli av med det (inte jobbet då...). Det är riktigt jobbigt att inte ha somnat vid två på natten när man vet att klockan ringer 05:15 och man skall snart upp för att köra bil. Man är jättetrött men av någon anledning så vill inte kroppen stänga av "systemen". Strax före tolv så var jag riktigt nära att somna flera gånger men precis när det skulle hända så snarkade jag till lite, lite grann. Det räckte för att jag skulle vakna igen...

Snart är det dax att försöka igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0