Bytte till vintedäck...

... på bägge bilarna idag. Tvättade sedan de åtta riktigt skitiga sommarfälgarna/däcken innan de bars in för övervintring. Det tog sin lilla tid då de var rejält skitiga, speciellt "min" bil som jag långpendlar med och inte tvättar speciellt ofta. Det slår tillbaka kan man säga...

Mår lite halvdant efter gårdagens vaccination. Inte så att jag mår illa och spyr men jag är orkeslös som om jag precis har kommit ur en influensa eller nått. Jag har väl inte världens bästa kondis i vanliga fall heller men nu blir jag matt av minsta ansträngning. Det tog alltså emot ganska bra att dra igång dagens däckbyte men jag var tvungen att få det gjort. På veckorna hinner jag inte då jag kommer hem så sent och det har varit runt nollan nu några morgnar så att vinterdäcken behövs, det känns tryggare att pendla då. Nästa helg är jag upptagen med att festa både fredag och lördag (är bortrest och kommer inte hem förrän på söndag kväll) så hade jag inte gjort det denna helg så hade det gått två veckor till innan de kom på vilket hade känts rejält nervöst.

Nu är det strax läggning av barn på schemat. God kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0