Min blogg...

... har utvecklats till en uppsamling av roliga bilder och annat kul jag kommer över. Kanske inget fel med det men jag skriver ju nästan inget själv nu för tiden. Å andra sidan så händer det inte så mycket heller just nu utöver att jag jobbar. Dagarna flyger förbi i ett rasande tempo och nu är det bara fem veckor kvar till min hett efterlängtade semester. Jag kan inte påminna mig att jag någonsin varit så här trött på allt och att bara ha ett enda mål framför mig som håller mig uppe...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Låter härligt att ha ett mål framför sig att se fram emot!

Jag kunde just konstatera för egen del att det till 99% inte blir någon egen semester för oss i år. Det blir semester där jobbet måste följa med!

Jag blir orolig när du jobbar så hårt, orolig för din hälsa!

2009-05-18 @ 07:47:09
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Ingen semester alls? Eller tar ni den senare i höst?



Tack för omtanken. Jag vet att det inte är bra att hålla på så här men jag försöker bromsa så mycket det går. Tyvärr innebär det bara att jag blir mer och mer efter...

2009-05-18 @ 22:44:59
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0