Idag är en bra dag...

... tror jag i varje fall, den har åtminnstone startat bra. Somnade redan vi halv elva igår då jag var helt färdig efter min helvetesvecka (se föregående inlägg). Sov som en stock fram till halv åtta när dottern väckte mig. Sade åt henne att gå och leka på sitt rum ett tag och somnade om. Vaknade sedan igen vid halv nio. Underbart!  Jag fick 10 timmars sömn, vet inte när det hände senast... En av anledningarna att jag kunde sova så länge är att sambon, som har sovit i gästsängen några nätter eftersom hon har åkt på en hemsk hosta, tog hand om barnen och lät mig få sova färdigt. Det är kärlek!

Ikväll skall vi grilla med vänner innan vi åker till ett ställe där det är raggarcruising idag. Det har blivit något av en tradition att göra så, skulle tro att det är femte eller sjätte året i rad nu. Kanska kul att se på faktiskt, inte för att vi är raggare själva men fina bilar och mycket folk i rörelse i kombination med (oftast) fint väder är en lyckad kombination för både barn och vuxna.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0