Jag blev visst utmanad...

... av Piercade convercetjejen så det är väl bäst att anta den då. Here we go:

4 TV-program jag brukar se:  Sopranos (så länge det gick och närhelst jag kan se en repris oavsett kanal), Champions Leauge Fotboll (spelar inte någon roll vem som spelar, jag ser ändå), Nipp/Tuck (så sjuk serie att jag inte kan sluta titta) och Miami Ink (älskar att se när andra tatuerar sig, har dock inga själv).

4 saker jag gjorde igår: Tog god tid på mig på morgonen eftersom jag körde själv, Jobbade, Jobbade över och pendlade.

4 saker jag längtar till: Helgen (så att jag får sova), Italien (åker dit i år igen), Älgjakten i Norrland, När jag får komma hem från jobbet i så god tid att jag kan äta middag ihop med mina barn.

4 saker som står på min önskelista: Att min familj får vara friska, Att det löser sig för fordonsindustrin i Sverige (och då först för Saab), Slippa bli arbetslös, Nytt kök (det nuvarande är så fult att jag skäms för det).

4 saker jag avskyr: Falska människor, Oärlighet, Att jag har så dålig karaktär när det gäller att inte stoppa i sig sötsaker och Ofräscha kroppsodörer (som när någon som inte sett en dusch på månader hamnar bakom en i kön på ICA eller liknande)

4 saker jag tycker om att göra: Vara med mina barn, Fixa med huset, Jaga, Blogga.

4 saker jag åt igår: Macka med messmör, Lunch på jobbet (kommer inte ihåg vad, det var inte speciellt gott i varje fall), Pyttipanna, Gammalt lösgodis jag hittade undanstoppat i köket.

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Oooh, Italien låter ju inte dumt alltså.

2009-03-04 @ 05:53:02
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Nej, det skall bli gott. Vi åker på midsommardagen om inget oförutsett inträffar så som att man blir av med jobbet eller dylikt. Vi har bara sett början av krisen än...

2009-03-04 @ 10:10:47
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0