Livstecken!

Jag lever, ville egentligen bara meddela det. Hinner tyvärr inte med bloggandet så som jag hade velat men det finns att att göra när jag väl kommer hem från jobbet. Så som att sova tex...

Den gångna veckan så hann jag hem lagom till sonen skulle läggas i måndags (när min förra bloggning skedde). Därefter såg jag honom inte förrän i lördags morse igen. Har åkt till jobbet för han vaknar och kommit hem vid halv tio på kvällen varje dag. Två veckor kvar till semestern nu, måtte jag själv och min familj klara denna prövning...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag har varit orolig för dig!

Glad att få ett livstecken från dig!

Jag tänkte nu har han jobbat för hårt.

Var rädd om dig och vad du har, jobb är inte allt.

Jag talar av god erfarenhet.

Skönt att läsa att du snart har semester iallafall.

2009-06-12 @ 10:04:52
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0