Börjar må bra igen...

... så här på eftermiddagen. Det var nämligen riktigt roligt igår! Tolv galningar i mitt uterum och vardagsrum som festade loss rejält. En av höjdarna var när jag tog fram Guitar Hero och vi körde det via projektorn och hade högsta volym på stereon... Fram på natten drog vi ut på stan och jag kom hem strax efter tre i natt. I vanliga fall så brukar man ju ångra lite grann dagen efter att man inte tog en öl mindre eller så men den lyckade gårdagskvällen var helt klart värt morgonens/förmiddagens hangover idag.

Snart får vi gäster så jag får skärpa till mig lite och vara en bra värd. Det blir nog några groggar idag med...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Vad kul att höra att du hade det roligt!

Det behövde du verkligen!

Hoppas det vart trevligt med gästerna också!

2009-06-13 @ 23:03:18
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0