Byggrapport

Reglade upp en ny vägg, satte in en dörr i den, gipsade och spacklade den. Lappade och lagade alla hål i golvet. Isolerade klart andra halvan av rummet och plastade in det.

Idag lade vi av vid 16-tiden eftersom vi kände oss ganska spaka då men så började vi sju i morse... Anledningen till den tidiga starten var att svärfars bil skulle in på service och jag hämtade honom på verkstaden på morgonen.

Min farsa beklagade sig för sin ålder för första gången idag. "Det känns helt plötsligt i kroppen att man börjar bli gammal". Han fyller snart 65 så han har väl rätt att få vara lite sliten antar jag. Det är ju som sagt inte utan att man själv känner av detta nu och jag är "bara" 38 år...

Nej, nu är det duschen som gäller. Skall bli gott att få av sig allt isoleringsdamm. Gullfiber dammar och kliar något enormt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0