Golvet ser nu bättre ut...

... men det är långt ifrån så bra som jag hade förväntat mig när jag anlitade ett "proffs". Han fick snällt komma tillbaka idag och fixa till det som gick att göra. Allt damm kunde han dock inte förstå hur det kunde ha spritt sig i hela huset eller hur de svarta märkena på tapeterna kunde ha uppkommit. Jag misstänker stark att han har fel på synen eller nått. Antingen det eller också är han helt dum i huvudet. Jag lutar åt det senare då han nämligen är så pass gammal att han antagligen hann jobba många år med lösningsmedel innan de vattenbaserade lackerna kom...

Sista ordet är inte sagt i denna soppa men då golvet är någorlunda bra stoppar vi inte leveransen av soffan som kommer i morgon eftermiddag. Jag tänker helt klart kräva kompensation för vårt "lidande"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0