Helgen har avlöpt...

...utan större dramatik. Fredagskvällen bestod av hämtmat och familjemys, sedan var kvällen i princip slut då jag var så himla trött sedan min Belgienresa.

Lördagen for snabbt förbi. Först var det som vanligt simskola på morgonen med dottern (sista gången denna termin) därefter gick vi till biblioteksbesök där det spelades upp en pjäs/saga och så pysslades det med färgade papper, saxar, lim och glitter. Det var förmodligen 30 år sedan jag senast gjorde något sådant och det var faktiskt rätt så kul. Främst för att jag fick göra något själv med dottern (sambon och sonen satt i en annan del av biblioteket och läste sagor). Från biblioteket for vi till mina föräldrar eftersom min mor fyller år. Efter middag och kaffe hann vi precis hem till några kompisar kom över för lite umgänge och soffgrogg. Vips så var den dagen slut.

Idag har vi röjt upp efter gårdagen och jag har varit i lekparken med barnen så att sambon skall få läsa ifred. Snart skall vi dra igång matlagning och sedan tar de vanliga kvällsbestyren över... Läggdax... Väckarklockan ringer och det är dax att åka till jobbet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0