Svar till Pia

Svar till Pia (som jag tyckte var värd att  bli en bloggning istället för bara ett svar i hennes blogg):


Svar: Jo, det blev en del bra bilder. De bästa vill/kan jag dock tyvärr inte lägga ut med tanke på min anonymitet och de personer som är avbildade. En hel hög med festkort blev det, tex fick jag flera jättebra kort på en av åldersmännen i gänget. Han är för gammal för att vara med ute i skogen men på festen (med lite OP innanför västen) i glada vänners lag försvann alla krämpor och han underhöll oss genom att berätta jakthistorier från förr (på en nästan obeskrivlig dialekt dessutom).


Den årliga jaktresan är så mycket mer än bara själva jakten. Resan i sig, naturupplevelserna, och kamratskapet är det stora. Jakten är bindemedlet...

Om du får chansen att prova på så rekomenderar jag det varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0