Pratade med chefen idag...

... om min situation. Tvingade med honom på lunch och spillde ut mina klagomål/önskemål på rådande situation. Chefen förstod min situation men kan tyvärr inte göra mycket åt det då det mesta som tynger mig ligger utanför hans ansvarsområde. Det är företagsledningens agerande som ger mig den mesta huvudvärken men det lättar lite grann att chefen vet varför jag inte kan prestera i mitt normala jobb och att jag inte lastas för detta.

i morgon blir det ingen bloggning. Sover över hos en arbetskompis så att jag slipper åka hem efter leverantörs-bowlingen/middagen/ölen. Två och en halv timma sparade som annars skulle ha använts till pendling kan nu användas till sömn. Förresten är det nog närmare fyra timmar om man skall räkna med allmänna transportmedel som väl gäller i onyktert tillstånd...

Förmodligen blir det ingen bloggning på fredag heller då jag skall ut med jobbet en sväng och inte kommer hem förrän sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0