Nyss hemkommen...

... från 60-årskalset. Barnen är i säng och jag själv skall snart förpassa min kropp i viloläge. Så trött jag är!

Sov knappt något natten till torsdagen. Barnen var vakna i skift hela natten. Jobbade hela dagen, bowlade och groggade på kvällen (leverantören lämnade in sitt kort i baren med kommentaren "Drick vad ni vill men ni behöver väl inte beställa champagneflaskor...". Övernattade i en arbetskompis kök på en väldigt nerluggen gästsäng. Inte många timmars sömn där heller. Sedan en stentuff dag på jobbet i fredags följt av middag med arbetskompisarna på ett snofsigt ställe (att det var snofsigt hade jag inte koll på innan vilket resulterade i att jag, bland människor i kostym och tight knutna slipsar, var den enda i t-shirt och jeans...). Kom i säng, hemma, vid tolvtiden igår kväll. Tidigt i morse var jag på badhuset med dottern för hennes simskola. På vägen hem handlade vi klinkers (att ha under kaminen) och sedan var det bara att göra sig i ordning för 60-årskalas.

Nu känner jag att jag kan andas ut. Hoppas bara vi får sova i natt...

Kommentarer
Postat av: Fiski

svar: jaa! den är sjukt cool :D

2008-10-26 @ 11:55:01
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0