Inbyggnadshögtalarna...

... kom med posten i dag. Fyra stycken Canton Inceiling 500 är nu i min ägo. De skall få tjänstgöra som bak- och sidohögtalare i mitt 7.1 surroundsystem den dagen vardagsrummet blir klart. Att köpa högtalarna redan nu kan tyckas dumt men jag vågade inte vänta längre. Priserna i Sverige ligger stabilt på en tusenlapp styck men jag hittade en butik i Tyskland som var betydligt billigare. Problemet var bara att priserna flukturerade ständigt i denna butik. Ena dagen kostade de 89 Euro styck och andra dagen var de nere i 65 för att den tredje vara tillbaka på 89 igen. Följde priserna under en längre tid och efter att de hade helt plötsligt stabiliserat sig och legat på 89 ett tag så vågade jag inte vänta längre när jag i söndags fick se att de gått ner igen till 65. Och idag kom de alltså. Gjorde en besparing på minst 1400 kronor gentemot att köpa dem i Sverige.   ;-)

Utan galler och med. Skall ha vitt tak så de kommer att smälta in bra...

         
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0