Depeche Mode i Arvika!!!!!!

Fick just en smärre shock. Gick in på Fiskis blogg och möts av beskedet att Depeche Mode skall spela i Arvika till sommaren. Surfar snabbt vidare till Arvikafestivalens hemsida och får det hela bekräftat. När jag ser datumet för spelningen blir jag dock inte lika glad. Festivalen är den 2-4 juli 2009, det vill säga medans jag är i Italien med familjen. Aaaaarrrrrgggghhhhh!!!!!!!!!!!! Jag vill ju se dem och har väntat på att de skulle komma hit igen.

Skall jag ställa in familjens semester?

Nej, det skall jag nog inte göra men jag kommer att gräma mig enormt över min geografiska position den kväll som spelningen är. Underhållningen då får bli konsert-DVD och en rejäl tröstgrogg...


Depeche Mode - Personal Jesus, Concert Bucharest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0