Tänkte ju ta det lugnt...

... när jag återgick till jobbet. Jag kom hem nu! Att vara borta en vecka från jobbet är inte att rekommendera. 75 nya mail väntade på mig i inboxen varav de flesta vara av sådan karaktär att de krävde omedelbar respons. Cirka 30 återstod när jag gick hem så även morgondagen är räddad...

Känner mig förvånansvärt pigg i knoppen men är samtidigt väldigt trög i kroppen. Gick upp för en trappa på jobbet och höll på att avlida av andnöd. Halsen gillar inte heller att jag har pratat så mycket idag och hämnas nu genom att värka.

Nu går jag och lägger mig. 05:15 ringer klockan...

Kommentarer
Postat av: Elin Upplyser

Tack så hemskt mycket!

2008-11-26 @ 13:48:06
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0