Min blogg måste vara intressant...

...eftersom en och samma person idag har läst närmare tjugo sidor av bloggen. Du var kvar nyss, vem är du? En kommentar kanske du mystiska besökare kan kosta på dig? För det är väl inte så att det är "Linda" som behagar besöka mig?

"Linda" är en anonym och väldigt agressiv person som har bestämt att jag är "CP" (vad människor med Cerebral pares tycker om det uttrycket behöver jag inte vidareutveckla...), diskriminerande, ignorant, orsak till att världens kvinnor förtrycks och att invandrare segregeras.

Kära besökare, kolla in länken och kommentera (här). Ni som har följt mig en tid (eller ni som är nya), stämmer detta in på mig? Behöver jag tillägga att jag är rätt så upprörd över anklagelserna...

Är det OK att slänga ur sig vad som helst bara för att man är "anonym" på nätet?


Uppdatering fredag kväll: Vår ordväxling är nu borttagen från bloggen som ovanstående länk går till. Lika bra det, det var nämligen ingen vacker läsning...

Kommentarer
Postat av: Mia

Nej det är inte okey. Tyvärr så finns det så många som kräker ur sej dumheter. De vågar inte heller tala om vilka de är och gömmer sej.

Nej, nej...

2008-11-07 @ 09:36:30
URL: http://htttp://miajaverling.blogg.se
Postat av: carin

Tycker absolut inte att det är ok.

Förstår att du blir irriterad.

Angående vettiga blogginlägg,

Tycker dina bilder är hur sköna som helst :D

Ha en finfin kväll.

2008-11-07 @ 18:26:15
URL: http://cojjoj.blogg.se/
Postat av: glykofag

Öh....say what?

Synd att det inte går att följa resonemanget, förstår inte problemet riktigt, vad kan ha lett till att du framstår som diskriminerande och ignorant? Vem eller vad är det du ska ha ignorerat och diskriminerat? Kvinnor, invandrare, transvestiter, transsexuella?



Menar inte att dra upp saken till en ny storm. Mer eller mindre konstiga personer finns det i alla hörn. Axelryckning är en bra sak att ta till.



Bara svårt tänka mig att du skulle passa in i det där beskrivna hålet i plockhinken.

2008-11-07 @ 23:22:52
Postat av: Jessica - PCT

Ungefär så. det kändes som att det inte var så särskilt vänligt mot någon av er att låta den konversationen ligga kvar. Även om det tar emot för en bloggslampa som mig att ta bort ett par siffror i kommentarspåret

2008-11-08 @ 10:57:54
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0