Det är ju fredag...

... så en fräckis är väl på sin plats:


En man går i butiken och handlar när han ser en mycket attraktiv kvinna som vinkar åt honom.
Hon säger 'Hej på dig!'


Något fundersam försöker han febrilt att placera henne men utan att lyckas, så han säger 'Känner du mig?'
Hon svarar 'Jag tror du är pappa till en av mina ungar'

Nu vandrar hans tankar tillbaka till den enda gången som han varit otrogen mot sin fru....
Han säger 'Herregud, är det du, den där strippan från min svensexa som jag hyvlade över på biljardbordet medan alla mina vänner såg på och din väninna piskade mig på baken med en purjolök?'

Hon tittar lugnt på honom och säger 'Nej, men jag är din sons lärarinna....'


          


Kommentarer
Postat av: carin

Pinsamt... ;)

Nu har vi äntligen landat i vårt nya hus,

Kanske blir lite bilder snart.

Helt klara blir vi nog inte förrän till sommaren känns det som.

2008-11-22 @ 08:33:06
URL: http://cojjoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hAHAHAHAHAH KUL, tack snälla du. Må så gott.

2008-11-22 @ 10:29:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0