Vårt ohyresproblem...

...har de senaste dagarna varit som bortblåst. Var tog de vägen? Inte för att jag egentligen bryr mig om var de är nu men vad var det som gjorde att man övergav "vår" lekpark när man så kärt hållit fast vid den? Förhoppningsvis har de hittat ett mer lämligt ställe att hänga på men jag tvivlar på att de inte kommer tillbaka. Varje dag utan skinnskallar som utsikt är dock en välsignelse. Halleluja och kors i taket! Kan för övrigt rapportera att kommunens fältenhet har ännu inte bemödat sig om att ringa tillbaka till mig trots mitt meddelande på deras telefonsvarare...

image10


Lånad från Hans Lindström, bonton.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, det var jätteroligt att höra, och jag måste säga att jag tycker samma sak om din! De flesta bloggar handlar om mode, mode , mode.... visst, det kan vara kul, men är ju inte allt här i världen!! Designen kan jag inte skryta med att jag fått ihop själv, utan fått hjälp av www.helenasnackar.blogg.se

2008-05-01 @ 17:16:42
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0