Väl hemma igår...

...så drabbades jag av akut trötthet. Jag skojjar inte. Sade till sambon att jag ber så hemst mycket om ursäkt för att jag inte är något trevligt sällskap på fredag kväll och somnade in vid halv tio. Sov i morse till strax efter åtta. Kan inte påminna mig när jag sov mer än tio timmar i sträck senast. Det var dock behövligt. Har sovit på tok för lite den senaste veckan. I går morse när jag slog mig ner i min kontorsstol på jobbet konstaterade jag att det var tio timmar sedan jag hade rest mig ur densamma. På dessa tio timmar hade jag dessutom suttit 2,5 timmar i bilen...

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Ibland så är man bara såå trött, då är det bäst att få sova ut och vakna pigg och allert!

2008-06-01 @ 10:37:31
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0