Sonen trillade...

...ner för en liten trappa på altanen igår. Han bet sig i läppen så att blodet sprutade. Efter en stund slutade det att blöda och eftersom det var sängdax fick han välling och vi nattade honom som vanligt.

I morse när han vaknade hade han en jättestor fläskläpp! Han såg rätt så rolig ut faktiskt. Vi försökte få honom att säga "fläskläpp" men trots idogt övande lyckade vi bar få hom att säga "ässäpp". Inte dåligt det heller kanske, han är ju bara 15 månader. Så här ser han ut förresten:
                                                  image15
Eller rättare sagt, så här såg han ut för fyra månader sedan när jag gjorde bilden. Nu mer så går och springer han ju för fullt. Får ta och göra en ny bild någon dag.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jo, det blev väl det, har inte haft någon riktig lust att blogga, har för mycket annat att tänka på plus att jag varit borta hela helgen. Men förmodligen är jag tillbaka snart igen.

2008-05-11 @ 21:41:50
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Malin

Vet du... bilden är INTE min. Vi har en sån rund pool, men utan trädäck.... Så riktigt så lyxigt är det inte.... Vi jobbar efter 3-3 modellen, och enda möjligheten för vår grupp att klara det var just att ha dubbelturer... Vi är bara 18 st och skulle behöva ytterligare 6 personal annars, vilket vi naturligtvis inte fick! Men vi har ändå världens bästa schema!

2008-05-11 @ 22:19:10
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0