Jag är utesluten...

...från min mail och login på jobbet. Någon hade tydligen glömt att förnya mina behörigheter. Kan meddela att det inte är helt lätt att göra sitt jobb när man inte kommer åt vare sig sina mail eller sina dokument. Sedan fick jag dessutom ägna en stor del av dagen till att emot samtal från människor som försökt maila mig men fått tillbaka ett meddelande om att jag inte existerar.

Klagade naturligtvis till helpdesk men de kunde inte göra något direkt utan skulle undersöka saken. De hörde inte av sig igen så jag får väl se i morgon bitti om det är löst.

Nu fick jag en släng av paranoia. Det kanske inte alls var någon som glömde att ge mig access? Jag kanske helt enkelt inte är välkommen? I morgon kanske de har dragit in mitt passerkort också?

Sådan tur kan man väl inte ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0