2, Om vilka bloggar jag gillar...

...och föredrar att surfa på. Har nämligen kommit fram till att jag gillar just den typ av bloggar som handlar om familjer, husrenoveringar, barn, och annat. Antar att det beror på likheter med min egen situation. Man är "30-nånting", har tagit sig till ett läge i livet då man har ett ganska bra jobb, ett ordnat liv med sambo & barn, ett hus man trivs med, två bilar, motorcykel, stora semesterplaner men tyvärr lite ont om fritid. Dessutom är man trött på bloggar som "alla andra" verkar läsa (och förvånande nog faktiskt bry sig) om vilka kläder en 15 år yngre person än en själv tycker att man skall ha på sig för att vara inne...

Min "orginalkommentar" som ovanstående baseras på kan återfinnas här hos Helena Snackar.


Kommentarer
Postat av: Helena

TACK! Ang det du skrev så är jag nog lite tvärtom :-) Får full dos av barn, familj, hus osv här hemma så jag är barnsligt förtjust i att läsa bloggar med en massa kläder jag aldrig i hela mitt liv skulle komma i eller ha råd att köpa för tillfället *skrattar* Dock är det så att de bloggar, eller egentligen bloggare, jag verkligen gillar som personer är den sorten du beskriver. Man kan verkligen få kanonbra vänner genom bloggen tycker jag.

Ha det bra och hoppas att din dotters bula är bättre i morgon!

2008-05-01 @ 21:51:38
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0