Vårt skinnskalleproblem...

...är tyvärr tillbaka. I morse klockan 5 beslöt de sig för att det var en god idé att slå sig ner på trottoaren utanför vårt hus. Det betyder ungefär sex meter från min säng och våra öppna sovrumsfönster. Det skrålades och pratades så det stod härliga till. När klockan var 6 kunde jag inte hålla mig längre. Sambons ord om att lugna ner mig ekade efter mig på väg mot ytterdörren. Jag sade, så lugnt jag kunde, till dem att gå någon annanstans. Efter en viss tvekan så lommade de iväg till lekparken 25 meter längre bort.

Kunde fortfarande höra dem och det tog en stund innan jag lugnat ner mig såpass att jag kunde somna om igen...


Kommentarer
Postat av: Malin*

Kikar in och önskar ER en trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 12:43:30
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0