Glad midsommar önskar jag er alla!

Ganska tidigt imorgon drar vi äntligen iväg till Italien. Idag har vi sannerligen inte legat på latsidan. Sill och dans till trots har vi hunnit med en hel del. Bilen och takboxen är packad, barnens DVD'er är installerade, FM-sändare till min telefon är installerad så att vi vuxna kan lyssna på ljudbok, (Camilla Läckberg - Stenhuggaren, blir det till att börja med), en hög med Euro är hämtade, jag har fyllt upp däcken på bilen med ett extra halvkilo i tryck och svärmor som skall bo i huset medans vi är borta har fått instruktioner om hur allt fungerar. Vi känner oss redo för avfärd!

Nu blir det (förmodligen) en paus i mitt bloggande. Jag har i och för sig med mig en laptop men vet inte hur det är med tillgången på nätverk dit vi skall. Så mina vänner, på återseende om några veckor då. Glad sommar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Hoppas du uppdaterar så vi får följa er resa, hade såå bra, vilken tripp! Lycka till med allt!

2008-06-21 @ 07:59:54
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: carin

Trevlig sommar önskar jeg dej oxå.

/carin

2008-06-21 @ 16:52:14
URL: http://cojjoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0