Ikväll skall jag och grabbarna ut...

...på stan för att hålla traditionen med "Supar-tisdag" vid liv och för att ha skôj. Det hela började för några år sedan när någon av oss yttrade "det är bara på semestern som man drar till på en tisdag". Sagt och gjort så bestämdes det i all hast att påföljande tisdag så skulle det festas. Nu är detta många år sedan men varje år så har vi gjort just detta. I år blir det dock ett litet undantag då det faktiskt är onsdag idag och inte tisdag. Anledningen till att det inte gick att genomföra en tisdag är min Italienresa och att två av oss redan har börjat att jobba igen. De har dock ledig dag imorgon alternativt jobbar halvdag (eftermiddag) så ikväll blir det av. I mitt eget fall passar det också ypperligt då jag faktiskt är gräsänkling. Övriga familjen har nämligen åkt ut till kusten för att hälsa på svärfar i hans husvagn.

Vi börjar vi sextiden med förfest. Känner redan nu på mig att morgondagen inte blir trevlig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0