Jahaja...

...då skall man alltså börja blogga då...

Detta kom något snabbt. Fick i fredags för mig att kolla om denna adress var ledig. Det var den inte, men då den inte var aktiv eftersom senaste inlägg var från 2005 mailade jag och frågade om det gick an att ta över adressen. Snabbt gick det att få svar (faktum är att allt ordnades sent under fredag kväll av Blogg.se...) och två dagar senare skriver jag nu alltså mitt första prövande inlägg. Ifall ni som tidigare hade adressen ser detta ber jag om ursäkt för min "stöld" men ni använde ju faktiskt den inte...

Är inte riktigt helt 100 på vad den skall handla om än förrutom att det naturligtvis handlar om mina "sanningar". Det finns ju som bekant minst tre versioner av något som hänt: din, min och sanningen. Jag lägger här fräckt beslag på två tredjedelar av dessa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0