Nu har gubbarna åkt...

... och jag kör återigen en stund till själv. Jag höll på till närmare elva i går kväll och så började vi vid nio igen i morse så jag är rätt så mör just nu. I morgon kommer bara farsan. Det blir lite lugnare då. Inte för att han jobbar saktare men med två "gästarbetare" är det hela tiden fullt upp med att hjälpa till att hålla eller serva dem med verktyg och annat när de behöver det. Man får inte gjort så mycket själv och jag har ännu inte klurat ut hur allt skall vara så ibland är det dessutom svårt att svara.

Men vi har gjort enorma framsteg. Det märks verkligen att det händer något.

Nej, tillbaka till arbetet...


Kommentarer
Postat av: Junitjej

GOTT NYTT BLOGG-ÅR! önskar jag dig.

Är det kallt hos dig också? Här är det flera minusgrader. Burr!

2008-12-30 @ 09:02:46
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anna

God fortsättning ;-)

2009-01-01 @ 12:53:13
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0